אירובי / מדרגה אירובית

 
שיעורים לשריפת שומנים מקסימלית, שיפור סיבולת לב ריאה והעלאת מסת שריר.
מיועד לנשים, גברים ונוער.
Step & shape

Step & shape

שיעור עיצוב דינמי בשילוב מדרגה, אשר מגביר שריפת שומן וסיבולת לב ריאה. אורך השיעור : 90 דקות.
Step & burn

Step & burn

שיעור עצימים באורך 60 דק' המשלב עבודה אירובית פשוטה (לא מורכבת) עם תרגילי כוח דינאמיים. השיעור מיועד לנשים וגברים !!!
מדרגה קומבינציות

מדרגה קומבינציות

60 דקות של קומביניות על מדרגה ברמה מורכבת + 30 דקות של עיצוב וחיטוב.
TRX

TRX

אימון העושה שימוש במערכת רצועות הנושאות את משקל הגוף בזוויות, כיוונים ומישורי תנועה שונים, ובכך מאפשרות למשקל הגוף להיות גורם התנגדות למבחר תרגילים גדול.
משקל הגוף, בזוויות ובתנוחות המיוחדות, מאתגר את מערכת השרירים המייצבת (שרירי הליבה)והמניעה וביחד עם המכשיר המדהים הזה מאפשר השגת תוצאות מהירות, תוך שיפור הקואורדינציה, שיווי המשקל, כח השריר, חיטוב הגוף ועוד..
כל זאת בשילוב עם עבודה אירובית..
זוהי שיטת אימון שפותחה ע"י יחידת הקומנדו ל חיל הים האמריקאי (אריות הים).
לחצ/י על הקישור לצפיה בסרטון !!!