טיפים למתאמן

1. יש להגביר צריכת פחמימות לפני האימון, כולל בערב הקודם כשמדובר באימון בוקר, ולהגביר צריכת חלבונים לאחר האימון, על מנת לאפשר שיקום ובנייה של רקמת שריר.

2. אין להגיע לשיעור בוקר ללא אכילת ארוחה קלה לפני השיעור.

3. יש להצטייד בביגוד קל ונושם, בקבוק מים אישי, מגבת, סרט ראש ובנעליים המתאימות לסוג האימון, ומיועדות לאימונים בלבד.
 
4. יש להקפיד לא לוותר על שלב החימום לפני השיעור , ושלב המתיחות לאחר השיעור.

5. רצוי לגוון בין סוגי שיעורים שונים, ע"פ צרכים אישיים.

6. יש להקדים ולהגיע לשיעור 15-10 דק' לפני תחילתו , ע"מ להכין ציוד אישי.

7. יש להישמע להוראות ולהנחיות של צוות המדריכות- לא להגזים בעומסים, "להקשיב לגוף" ולהתחשב בפציעות ולא להתעלם מהן. בכל בעיה גופנית שמתעוררת במהלך תרגיל מסוים או כשהדברים אינם ברורים דיים, יש לפנות אל המדריכה.